Ä°ÇÄ°NDEKÄ°LER
Sekme Yayın Kurulu Adına YELÄ°Z ÖZÅžEN
Editörden SELEN GÖKÇEM AKYILDIZ & YAVUZ AKYILDIZ
​
Dijital Çağın Yeni Ä°zleyicisi ERMAN BOSTAN
Sinemada BeÄŸeni Algısı SELEN GÖKÇEM AKYILDIZ X GÄ°ZEM AKGÜLGÄ°L
Åžey Mi Oynuyodu Onda Ya? GÄ°ZEM AKGÜLGÄ°L
Her Åžeyi BildiÄŸimi Biliyorum YAVUZ AKYILDIZ
Günümüz EleÅŸtiri Kültürü, Üretirken Bizi Kısıtlıyor Mu? ESRA ECE KULECÄ° X ZEYNEP DÄ°LAN SÜREN
Bir BaÅŸka Sinema EleÅŸtirmeni YASEMÄ°N DEMÄ°RCÄ°
Peki Ya Tiyatro? YELÄ°Z ÖZÅžEN X NAGÄ°HAN GÜRKAN
Sert Cisimler 3 Boyutludur BARIÅž ARSLAN
​
Yeni Besteciler Serisi: Tilen Lebar ZEYNEP OKTAR
Lore’u DeÄŸiÅŸtirilmiÅŸ Uyarlama Ä°zlememi Ä°steme Benden, Buz Gibi SoÄŸurum Senden! BY BAY R.
Ä°ÇÄ°NDEKÄ°LER
Sekme Yayın Kurulu Adına YEŞİM ÖZÅžEN ÅžAYAN
Editörden FACTORY ADINA SELÄ°N YILDIZ
​
Hikayedeki boÅŸluklar bize ne anlatır? FÄ°KRÄ°TAKÄ°P ADINA NÄ°DA DÄ°NÇTÜRK VE TANSEL ERDEM YILMAZ
“DüÅŸünüyorum, o halde neden yok oluÅŸun eÅŸiÄŸindeyim?’’ Ä°KLÄ°M GAZETESÄ° ADINA MERVE KARA KAÅžKA
21 dakika: Bilgi güvenliÄŸi NOVUS ADINA ATA USLU, RIZA EGEHAN ASAD VE VORGA CAN
Spor medyasında kadın temsili ve toplumsal cinsiyet FEMSPORT ADINA İREM SARIKULAK
Bir parodi olarak bilgi kirliliÄŸi TEYÄ°T ADINA AHMET FAHRÄ° KÜÇÜK VE YAPRAK KOÇAK
Ben ne gördüm? TURNUSOL ADINA BARIÅž ARSLAN
Bilgiyi parçalayıp yeniden birleÅŸtiren bir kuÅŸak: Z kuÅŸağı WISER MEDIA ADINA ÖZGE YILDIZ
5N1K çerçevesinde hukuk okuryazarlığı LEGAL DESIGN TURKEY ADINA EBRU METÄ°N
Hikaye anlatıcılığı ve gazetecilik FAYN ADINA HANDE EYLÜL YÜKSEL
Kitlelerin bilgeliÄŸi LOOP ADINA SEZER ULUTAÅž VE SÄ°MAY YENÄ°CE
Dünyayı kurtarmayacak giriÅŸimler arıyoruz IMPACT HUB Ä°STANBUL ADINA MELÄ°H BOYACI
​
Ä°ÇÄ°NDEKÄ°LER
Sekme Yayın Kurulu Adına DENÄ°Z UÇAN
​
Kenarlar, Åžehirler, Mantarlar BURCU ARIKAN & EVREN YILDIRIM - Ä°YÄ°EKÄ°M
Hücre Zarından Anadolu'ya Kenar Etkisi SÄ°NAN CANAN & GÜNEŞİN AYDEMÄ°R
Kenar Etkisi: Doğa Korumada Etken mi, Fırsat mı? KEREM ALİ BOYLA
Tarım Alanlarını Yutan Kentlerde Tarımsal Gedikler Açmak BEDÄ°Z YILMAZ
Ä°stanbul’un Ä°lk Çin Lokantası ERHAN AKARÇAY
Çeviride Kenar Etkisi ya da Kenardan Uç Veren Çeviri MERAL CAMCI
Dünyanın Sonunda BuluÅŸmalar HAKAN ATAY & CEMAL ENER
Müzikte Kenarlar BEDÄ°Z YILMAZ
Kenarın Temsili, Ötekinin Ä°mgesi: FotoÄŸraf GÜLBÄ°N ÖZDAMAR AKARÇAY
Nakliye DOÄžA CAN ERTÜRK & KAAN ÅžEN
Röportaj: Bir Roman Kahramanı Canlanırsa BÜÅžRA KÜÇÜK & Ä°LYAS ÖZÇAKIR
​
Yeni Besteciler Serisi: Bestecilikten ÅžefliÄŸe Bir Yolculuk; Gregory Charette ile SöyleÅŸi ZEYNEP OKTAR
Ä°ÇÄ°NDEKÄ°LER
Sekme Yayın Kurulu Adına ŞEYMA TAŞEL
​
Duyulanın Ötesine Yolculuk ÇÄ°SEL KARACEBE
Aheste KarşılaÅŸmalar: Özenli Dinlemenin Zamanına Bir GiriÅŸ PINAR TÜRER
Sesi Geri Kazanmak AREK QADRRA
Gürültüler ve Teknofallik Dikilmeler ELÄ° BENSUSAN
Sinemada Akustik Eril Ä°ktidara Karşı Feminist Dinleme Ä°mkânı BERFÄ°N ATLI
Bulutsu ve Taşsı Şeyler NURSEV IRMAK DEMİRBAŞ
Duyduğuna İnanma Canavarı ASUMAN TANYAŞ
​
Hayatınızı Değiştirme Potansiyeline Sahip 10 kitap DOĞUKAN ŞAYAN
Ä°ÇÄ°NDEKÄ°LER
Sekme Yayın Kurulu Adına DOĞUKAN ŞAYAN
​
Görünenin Ötesinde MEKANDA ADALET DERNEĞİ
Mekansal Altlık Olarak Ä°MÇ: Potansiyeller, KarşılaÅŸmalar, Tesadüfler AYBÄ°KE BATUK, Ä°LKE ZEYFEOÄžLU, SELÄ°N ERDEMÄ°RCÄ°
Kamusal Alanda Sanat Eserlerine Müdahale: Tahribat mı, Katkı mı? ELÄ°F BEREKETLÄ°
YEŞİLÇAM feat. UNKAPANI ZEYNEP DADAK
Kurtlar Sofrasında Kuir Cazibe ŞOKOPOP
Dönemler Arası Tasarım Okumaları: Albüm Kapakları. SARP SÖZDÄ°NLER
Köprüden Önceki Son Çıkışı Kaçırdık Mı? YEŞİM ÖZÅžEN
Ä°ÇÄ°NDEKÄ°LER
Genel Yayın Yönetmeni'nden: Androidler Elektronik Koyun DüÅŸler mi? YAREN EREN BUDAK
​
Genetik Evrimden Memetik Evrime DENÄ°Z CEM ÖNDUYGU
Topluluk Korteksi KEREM DÜNDAR
Aklın Ä°ktidarının YükseliÅŸ ve Duraklama Devirleri ÖNDER KÜÇÜKURAL
Bir Üretim TopluluÄŸu OluÅŸturma Vakası OSMAN KOÇ
Bir EÄŸitim TopluluÄŸu OluÅŸturma Vakası BURAK ÜLMAN
Mesafeli Biraradalık Vakası EDA GECİKMEZ
​
Oscar Adayı Filmler SİNEPOLİ
Pauline Oliveros'un Deep Listening Albümü ve Felsefesi Üzerine DüÅŸünceler ZEYNEP OKTAR
Bana Mahlasını Söyle Sana Kim OlduÄŸunu Söyleyeyim! BY BAY R.
Gelinlikçide Ruhsal Kırılmalar BÜÅžRA KÜÇÜK
Yayın Kurulu Öneriyor SEKME EKÄ°BÄ°
​
​
Ä°ÇÄ°NDEKÄ°LER
Genel Yayın Yönetmeni'nden: Bir DönüÅŸüm Süreci, Bir (Yeni) Sekme! YAREN EREN BUDAK
​
Replikanın Replikası SELÇUK ARTUT
Anadolu’dan Üç El Aleti ve Biçimsel Tipolojileri: Balta, Makas, Çekiç UFUK BARIÅž MUTLU
Arşivle Gayriarşivsel Bir Karşılaşma MERVE ŞEN
PsiÅŸe, ArÅŸiv, Sanat: Åžiir Ekseninde Bir Sorgulama HANDAN DEMÄ°R
ArÅŸiv-Temas Okuma Önerisi HAZAL HÜRMAN
Tarihin Suskunluklarının PeÅŸinden Gitmek: Bir ArÅŸiv Deneyimi NURÇÄ°N Ä°LERÄ°
Yusuf Franko’nun Albümü: “Yüklü” Bir Pera ArÅŸivi ÖZGE ERTEM
Deforme Fotoğrafların Peşinde: touchedbyfamily TOUCHEDBYFAMILY
Cumhuriyetin Ä°lk Yıllarından Alaminüt FotoÄŸraflar ÖZGE CALAFATO
Anın Ses Belgesi: Saha Kayıtları MURAT MRT SEÇKÄ°N
Alaturka - Alafranga: Erken Cumhuriyet Dönemi TaÅŸ Plak ArÅŸivlerinde Kadın Vokal ÖZGE CALAFATO
​
Sinepoli: Hollywood’un Ä°lk Film Yıldızı Florence Lawrence Neden Unutuldu? ENZEL YILMAZ
Video: Sinepoli'den Dört Belgesel Önerisi SÄ°NEPOLÄ°
Morton Subotnick'in And The Butterflies Begin To Sing’i Üzerine ZEYNEP OKTAR
Sinemayı GeleceÄŸe Aktarma SorumluluÄŸu Üzerine Birkaç Not MERVE KAVAS
​
​